Beheer uw VvE App abonnement en facturatie.
Als je nog geen abonnement hebt, vind je hier het formulier om het abonnement af te sluiten.
Zodra je dit doet is het abonnement direct actief. Je hoeft dus niet de VvE site opnieuw in te richten.
De data die je in de proefperiode hebt ingericht gaat niet verloren.
Als de VvE een actief abonnement heeft, vind je hier de gegevens en laatste factureren van het abonnement.
Bekijk de details van uw VvE en het actieve abonnement.
Overzicht van alle facturen en betalingen.
Wil je de gegevens wijzigen? Stuur dan een mail naar administratie@vve.nl.
Voor wijzigingen aan uw abonnement of factuurgegevens neemt u contact op met ons administratie team.
Facturatie is altijd 1 keer per jaar vooraf. In het tabblad facturen vind je alle facturen terug.
Facturen worden altijd 1 keer per jaar vooraf verstuurd.
In het tabblad facturen vind je alle facturen terug.
Door jaarlijks vooruit te betalen, heeft u het hele jaar zorgeloos toegang tot alle functies.
Alle facturen blijven toegankelijk in uw persoonlijke factuurarchief.
Uw data blijft bewaard en u kunt op elk moment een abonnement afsluiten zonder gegevensverlies.
Neem contact op met administratie@vve.nl voor vragen over opzegging en voorwaarden.
Alle facturen zijn beschikbaar in het tabblad facturen binnen uw abonnement overzicht.
Stuur een e-mail naar administratie@vve.nl met uw nieuwe gegevens en VvE naam.
Vertrouwde partners die samen met ons werken aan betere VvE-dienstverlening
Ontvang de laatste VvE-tips, wetgeving updates en exclusieve aanbiedingen rechtstreeks in je inbox.
Geen spam, uitschrijven kan altijd. Lees onze privacyverklaring.