Hieronder vind je een overzicht van de veelgestelde vragen. Staat je vraag er niet bij? Bekijk dan ook eens de handleiding, hier kun je in zoeken. Kom je er niet uit? Neem contact met ons op!
Je kan jouw wachtwoord wijzigen door rechtsboven op het gebruikersicoon te klikken en vervolgens kies je ‘Wachtwoord wijzigen’. Je vult daar eerst het oude en vervolgens 2 keer het nieuwe wachtwoord in en klikt op opslaan.
U kunt het mail adres zelf wijzigen na eenmalig inloggen met het oude email adres. Daarna klik je rechtsboven op het gebruikersicoon en kies je vervolgens ‘Mijn gegevens’.
Raadpleeg hiervoor jouw Site-beheerder. Als je ingelogd bent kan je op de Ledenlijst kijken wie de Site-beheerder is. Die kan vervolgens het e-mail adres van jouw partner toevoegen.
Kijk of je via het Logboek op de Homepage bij het betreffende document of bericht kan komen. Lukt dit niet, vraag dan jouw Site-beheerder om hulp.
Als je ingelogd bent kan je op de Ledenlijst kijken wie de Site-beheerder is. Je herkent de site-beheerder aan het volgende label:
Vraag jouw site-beheerder of hij jouw account wilt verwijderen en geef daarbij aan dat hij de nieuwe bewoner moet toevoegen aan de site.
Als je bent ingelogd kan je onder ‘Mijn gegevens’ instellen hoe vaak (direct, dagelijks of wekelijks) je een notificatie wilt ontvangen. Daarnaast kan je precies aangeven voor welke onderdelen je wel of niet op de hoogte gehouden wilt worden.
Ben je geen site-beheerder, maar heb je wel verbetervoorstel? Stuur jouw idee naar support@vve.nl
Ja, neem contact op via support@vve.nl en wij helpen je graag met bulk acties die anders veel tijd in beslag nemen.
Het kan zijn dat deze gebruiker (wellicht per ongeluk) een bericht als spam heeft gemarkeerd. Onze mailserver stopt dan met het versturen van e-mails. Wij kunnen het e-mail adres dan weer vrijgeven.
Stuur ons een e-mail op support@vve.nl en meld ons dat de gebruiker geen e-mail notificaties ontvangt en vermeld daarin ook het betreffende e-mail adres.
Vervelend dat je een foutmelding krijgt of een bug in de VvE app hebt ontdekt! Wil je ons dat laten weten via support@vve.nl? Het zou fijn zijn als je de exacte foutmelding of een screenshot kan meesturen en ons verteld welke actie je precies uitvoerde.
Ja, er is een boekhoudmodule als add-on beschikbaar.
Het is in de app niet mogelijk om pagina’s af te drukken. Je kunt wel een print screen van de pagina maken en die afdrukken. Documenten zoals PDF’s kunt u wel afdrukken door op het printer icoon te klikken in de PDF weergave.
Sommige modules zoals de ledenlijst, actielijst, storingen e.d. bieden de mogelijkheid om de lijstweergave te exporteren naar CSV formaat, welke je daarna vanuit een spreadsheetprogramma kunt afdrukken.