De sitebeheerder kan een aantal voorkeuren instellen, welke voor de gehele site gelden.
Er zijn een aantal voorkeuren te wijzigen. Wij zullen ze hieronder beschrijven. De locatie van voorkeuren wijzigen is onder het tandwiel te vinden.
Toon datum als relatieve tijd #
Standaard staat de datum ingesteld als relatieve tijd (bijv. 2 dagen geleden). Wil je dit niet, dan kun je het wijzigen door het knopje uit te schakelen (vergeet niet onderaan de pagina op opslaan te klikken).
Relatieve tijd:
Absolute tijd:
‘Alle leden’ standaard geselecteerd bij toevoegen nieuwe items #
Bij het toevoegen van nieuwe items bestaat de mogelijkheid om notificaties te sturen. Deze staat standaard ingeschakeld voor alle leden. Wil je liever per nieuw item zelf kiezen wie een melding ontvangt van de nieuwe items, dan kun je deze knop uitschakelen (vergeet niet onderaan de pagina op opslaan te klikken).
‘Alle leden’ is standaard geselecteerd is ingeschakeld:
‘Alle leden’ standaard geselecteerd is uitgeschakeld:
Voorvertoning van berichten in e-mail notificatie #
Indien de leden notificaties via e-mail ontvangen zien zij direct een voorvertoning van het bericht. Het is ook mogelijk om dit uit te schakelen. Door het uit te schakelen, zullen mensen in ieder geval moeten inloggen om het bericht te kunnen lezen, waardoor er wellicht meer interactie ontstaat. Om te reageren op het bericht, moet men ook ingelogd zijn. Reageren op de mail is niet mogelijk.
Standaard taal voor nieuwe leden #
Het is mogelijk om de standaard taal voor nieuwe leden in te stellen. Uiteraard kunnen de leden dit voor henzelf persoonlijk instellen, maar indien het gebouw bijvoorbeeld in Spanje staat (en het overgrote deel Spaans spreekt), dan kun je de taal voor iedereen op Spaans instellen.